Gratis groene (GFT) container ophalen
- Redactie

- 28 mei
- 1 minuten om te lezen
Op donderdag 4 juni tussen 14:00 en 16:00 uur haal je gratis een eigen GFT-container op bij het Floreshuis.
Bananenschillen, afgekloven kippenpootjes, theezakjes en gesnoeide takken belanden vaak nog bij het restafval, maar zijn de perfecte ingrediënten voor compost. Met een eigen GFT-container scheid je dit makkelijk. Je betaalt niks extra en je restafval wordt schoner en lichter.
Je plaatst de container op je eigen terrein en zet hem eens per twee weken aan de weg zodat de gemeente ‘m kan legen.

Woon je in de Korrewegwijk en heb je nog geen eigen GFT-container? Kom dan op 4 juni langs en neem er direct gratis eentje mee! Meer weten? Kijk op groningenafvalvrij.nl.



Opmerkingen